yesterday先話要休息, 豈料......
朝頭早十一點, 我已經o係元朗check 眼......
check 元後既結果: 左--0  右--175, 囧...
之後! 因為某d問題, 我來回左元朗市既頭尾3次><
不過都好, 因為今日食左超多野...
早餐: 一隻特大粽    午餐: 飲茶at元朗, 食左一大碟褔建炒飯!...好彩行好多路...
返返屯門, 做樂理past paper,
91分,, 瘋了...那有這麼多分...改錯卷嗎?
小香唔講我都唔記得, 中文o個隻雞我06年見過了...歌名叫"我不想說我是雞", 囧

我要休息休息休息休息休息休息休息休息休息休息休息休息休息休息休息休息休息休息
arrow
arrow
    全站熱搜

    doratimtim 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()