最近涷左好多, 不過就可以節省冷氣$$, 都好似唔錯^^v
講返今日, D時間過得超慢, 40分鐘=60分鐘, 80分鐘=120分鐘@@
首先math堂, 蔣介石再發奇功, 要我地做WB...
本來唔算多, 不過我好似未做過, 死得T^T
音樂堂係全日我唯一覺得唔夠時間的堂......
吹笛好難呀, 全班冇一個人可以完整吹晒~(香: 我差d 炸!   我: 唔得就唔得啦= =)
要+oil吹好佢~~
之後IS堂,
周國賢YSETERDAY對秋姐的瘋狂言論再度成為笑柄XD
茵茵(MS NG) 用生物學的理論解釋周國賢的行為, 全班笑晒^.^
LUNCH返左屋企拿中史書, 順便打埋機XD
到中史堂, MS WONG的那個"棺材上的木板"在說那個字?天曉得.
最後地理, 小學生一句歌詞 : "好想跟你表白~", 令周國賢同秋姐再度尷尬......ORZ
他們真可憐呢^^"

arrow
arrow
    全站熱搜

    doratimtim 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()