今日係學校既St. Mark Day, 去左教堂望彌撒......
今日搭LRT時竟在kin san落了車....XD
終於去到教堂, 由於我客串左去唱歌, 早左15分鐘入去.
小香既假音一嗚驚人, 害得我囧了...差D唱唔到落去 = ="
我o係小香既歌聲"浸淫"下完成了彌撒......打晒冷震(平時我的歌聲也會令你們打冷震嗎? ^^")
完成後同小香去左屯市行街,
先後去左城市電腦中心, 柏斯琴行, 大眾書局同埋TONY琴行...好累@@
終於返到屋企喇\(^0^)/
當我煮左個白素麵俾自己時, 電話突然響起......
原來係子茵, 佢竟然叫我2:30去"屯市"M記開會......(當時係1:45)
我當然唔去啦~ = ="
俗語說"貴人多事忙", 我咁忙, 莫非......?_?
arrow
arrow
    全站熱搜

    doratimtim 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()