回返上個blog的最後一句:我果然係貴人~!
星期六>好busy呀......
先係朝早, 學琴學樂理唔在講(6月考樂理, 8月考琴喇......總覺得自己不太care, 點算T^T),
下晝仲要o係cyc服務同教會服務做決定,
最後由於我o係教會服務要做MC, 所以去左教會(呀譚, 我對唔住你!)
至於個活動做到點?我呢個MC當然做得好好啦~(別打我><)
不過其他的人都好好......
呢個活動既對象主要係老人家, 佢地都好聽話下~
不過聽日要做返相同既野, 對象竟然轉左係小學生!(天呀......)
活動overtime左1 hour, 返到屋企打機既時間所餘無多...
可憐T^T
arrow
arrow
    全站熱搜

    doratimtim 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()